More tube for you!

Jag glömde ju att fixa länkar till några låtar alls tidigare men nu så..
Dungen får stå åt sidan av förklarliga skäl (tråååk!) men här har ni iaf:

The Legends - Call it Ours

Jonas Tunander - Get your feet back on the ground


Jag har också hört rykten om att Strokes skulle vara på väg ut med nytt material, men jag har väl börjat förstå att det inte är någon vidare substans i dessa eftersom det inte verkar finnas minsta lilla antydan till information om något sådant någonstans på detta enorma kafferep. Jag kan tänka mig att det är förvirrade människor som blandat ihop Fabrizio Morettis Little Joy sido-projekt eller Nikolai Fraitures Nickel Eye, även om båda dessa iförsig låter väldigt intressanta också!

Jag hittade dock detta.. hur kommer det sig att ingen tipsat mig tidigare (Eddie Vedder och the Strokes som tillsammans gör en Marvin Gaye cover toppar ju nästan Lykke Lis Cape Cod Kwassa Kwassa!)


Och så är det ju Election day i USA, något som jag lyckats ignorera det senaste halvåret. Får väl se om republikanerna lyckas fuska fram lite röster i tid den här gången med.. Youtube på det! Heja!
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0