Need a hug, need corruption and need the silent violent seduction..

Det absolut bästa jag har gjort idag kan nog ha varit att regga mig ännu en gång på LastFM efter att jag sumpade mitt login senast.
Min LastFM-profil är väl långt ifrån fullständig men jag ska väl försöka bygga på den efterhand.
Hur bra som helst för att provlyssna lite ny musik! Så idag har det varit afrikansk afton (egentligen förmiddag men ändå) med start i Kenge Kenges och Kakai Kilonzos kvarter. Efter min och Klubbans stora entré på Way Out West i somras till Kenge Kenges toner så hade de lite fallit i glömska men med det här så är de alltså tillbaka. Så det är bara börja dansa igen!

Nu börjar jag förstå hur det kom sig att republikanerna inte kunde fuska till sig ännu ett val. Obama For Change.

Och ikväll blir det Burn After Reading, höga förhoppningar men försöker hålla förväntningarna nere..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fnissar typ fortfarande?

2008-11-11 @ 15:01:17
Postat av: Peter

Höll på att bli av med ett alldeles utmärkt tuggummi!

2008-11-11 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0