I carry the dollhouse, safe on my shoulders

Bläää, tror ni jag hunnit göra något mixtape än eller?! Har varit ute i tuna och jobbat onsdag och torsdag så ingen riktig tillgång till internet och massa plugg att ta itu med.. orkar inte dra allt igen men tenta och en uppsats om 15 sidor ska in tills på måndag iaf så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt..

Ville mest bara tipsa om Anna Ternheims nya skiva, till skillnad från Tiger Lou så känns det som hon infriade alla förväntningar med nya albumet och som om det inte var nog så har hon typ världens just nu snyggaste box till salu med nya skivan och ett par Sinatra-covers illustrerad av Helena Blomqvist.



Och nu har jag äntligen hunnit lyssna igenom nya Killers plattan också lite grann. Jag vet att delar av plattan har funnits läckta lite överallt ganska länge nu men i förrgår var det iaf officiell release av Day & Age, av någon anledning numrerat bandets 3e album (de räknar inte Sawdust tydligen)..

Och det var faktiskt helt ok, ingen Hot Fuss, men fortfarande bra..



I vilket fall, Anna Ternheim med What Have I Done?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill att du ska le när jag säger att jag är din .

2008-11-21 @ 13:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0