Veckans Mixtape - v47!

Det tog längre än jag trodde, mest för att jag har haft så mycket plugg och för att fredagen gick åt till mys.. Men här är det iallafall, VECKANS MIXTAPE v47!



01) Loney, Dear - I Will Call You Lover Again (2:47)
02) The Postal Service - The District Sleeps Alone Tonight (4:45)
03) Sigur Ros - Hoppipolla (4:29)
04) Eddie Vedder - Society (3:56)
05) Calexico - Victor Jara's Hands (3:19)
06) The Raveonettes - Sad Transmission (3:08)
07) The Killers - Neon Tiger (3:05)
08) Late of the Pier - Random Firl (2:14)
09) MGMT - Kids (5:03)
10) Dismemberment Plan - The City (4:27)
11) Roky Ericksson - Click Your Fingers Applauding the Play (2:31)
12) Säkert - Och Jag Grät Mig Till Sömns Efter Alla Dar (3:14)
13) Shout Out Louds feat. the Essex Green - Streams of Whiskey (2:46)
14) The National - All the Wine (3:15)
15) The Radio Department - I Don't Need Love, I've Got My Band (3:15)
16) The Stone Roses - Mersey Paradise (2:44)
17) The Eels - Last Stop: This Town (3:27)
18) Bret McKenzie & Jemaine Clement - Beautiful Girl (Part Time Model) (3:27)

Säkert klippet är från Musikbyrån så det är lite längre, och Shout Out Louds med Streams of Whiskey är enligt videon tillsammans med the Pogues men från EPn är jag rätt säker på att det är Essex Green..
Eftersom I Will Call You Lover Again verkar omöjlig att hitta så kör jag på här nere: I Love You (In with the Arms)
Kanske börjar förstå nu att jag måste börja tidigare om jag ska hinna få ordning någonting till på onsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0