Do you want to, as you know I do.

Igår hade jag ju sen träning, ute i Brottby till råga på allt, så jag känner mig lite sliten idag. Började ju med CAD-kursen som jag tydligen måste ta för att KTH har lyckats slarva bort mitt programschema, som tur var har det varit hur kul som helst. Eller det kanske var att ta i, men det var iaf mycket roligare än vad jag väntat mig!
Plus att när jag ändå var i farten och härjade ute i Haninge så fick jag tag på min studievägledare som tydligen kopierat upp boken vi behöver för Beteendevetenskapen så nu har jag sparat in 350 riksdaler där med! Och helgen räddad i ett svep..

Under den tråkiga starten av veckan så hann jag dessvärre se färdigt de avsnitt av True Blood och Entourage som jag hade sparat så nu är jag mer eller mindre tillbaka på noll. Men det verkar som jag hade fel om Farmor Vampyr, fast man vet ju aldrig, det kanske vänder igen..

Glömde helt bort att fixa min mixtape i helgen, så det får väl bli imorgon. Så har ni något att se fram emot.



KÄRLEK! Lykke Li som kör Vampire Weekend, Jag älskar, älskar, älskar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0