If you ever come by here, for Jane or for me...

Plötsliga kast här, biljetterna är bokade och klara.. Klart o betart! Lite jobbigt att Alex Turner lirar på Cirkus med Last Shadow Puppets men jag antar att chansen är större att de dyker upp igen än att farbrorn gör det. Det är för övrigt rätt dåligt konsert schema i höst och vinter, känns som man borde skaffa ett extra jobb om man ska ha råd med allt kul..

Nu måste jag väl försöka tagga till efter att ha suttit och deppat lite över den missade chansen.. Lyssnar på Bonnie Prince Billys platta Is it the Sea? och är grymt imponerad. Får se när jag jobbar till helgen om jag inte ska beställa hem någon skiva.

(Japp, Sabrina med Boys är egentligen en hyllning till David Moyes.. eller MOIF, vilket som)

Mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0