Kort och gått...

Dagen som gick, var inget vidare intressant. Möte med fotbollen och lite mycket behövd städning i lägenheten..
Det som kan sägas är att igår var det äntligen premiär för Alexander Skarsgard, den gamle blodsugaren! De snackade till och med lite svenska i True Blood, det är alltid lite av en chock när de gör sånt i amerikanska produktioner (skönt att det iaf var en svensk den här gången: "Vare Sven!?"), vilket bättrade på deras genuitet(?) lite grann.

Och Jason sög i sig "V" som om det inte fanns någon morgondag, vilket resulterade i några tydligen ganska horribla blåsor på det allra heligaste. Och jag tror jag listat ut vem den "äldsta" vampyren är, eller, det var väl nästan klart efter tredje avsnittet tror jag.. så nu väntar jag mest på att få det bekräftat!

Meanwhile in another part of town så växer listan över skivor som ska till att inköpas sig bara större och större. Börjar fundera på om man kanske skulle söka upp närmsta blodbuss.. överdos av True Blood?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0