Sämsta film någonsin?

Sheeet, vilken dag. Tog en evighet att komma hem från Sumpan i natt, vaknade bakis som sig bör och öppnade och stängde på jobbet. Kom hem och skulle fixa mat, glömde bort spaghettin lite halvt så det blev något halvting mellan nudlar och gröt, och sen smakade allting ändå bara vitlök.
Hittade ingenting att se på tv så jag kollade på Zombie Strippers, därav titeln på dagens inlägg.. kan nog mycket väl vara världens sämsta film, någonsin. Gamla rullar som Cyber Cop, Solo och Spiders! framstår som rent Oscars-material. Så nu vet jag inte om jag ska försöka väga upp det på något sätt eller gå och lägga mig. Det är ju en dag imorgon också.

Läste iallafall ut Lovecrafts Omnibus 1 idag på tåget hem från jobbet, Randolph Carter historierna var riktigt sköna men nu vet jag inte om det är någon idé att börja på Omnibus 2 när jag har något dussin skolböcker som jag borde ta itu med.. suck.

Skulle sagt det för länge sen men Into the Wild (Yay!) finns för 99 spänn på megastore nu, skynda fynda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0