Nya myror, och konsertproblem...

Såg ett program om David LaChapelle igår och man kan ju inte låta bli att bli imponerad, och kanske lite grann ångra sina karriärval.. Väldigt intressant och inspirerande fotografi, med färger och allting, känns väldigt lekfullt.. lite grann som Paul Smith på något sätt. Vilket ju egentligen var den största anledningen till den här utläggningen, jag kommer köpa ett par skor igen, 750 buck kan ju knappast vara för mycket liksom.. eller?

 . : .

Idag har jag mest gjort ingenting, kom på att jag på något sätt glömde bort Eurotalk, så då hade man ju något att göra när man kom hem från lite spännande Bostadsrättsföreläsning... Och som om inte det var nog så har jag lyckats samla på mig 2 avsnitt av Entourage så kvällen är väl mer eller mindre räddad.

Försöker fortfarande få tag på biljetterna till Cohen i globen imorrn, känns lite som att tiden rinner ut och Klubban gör allt för att försvåra just nu.. :( Ska göra ett nytt ryck till kvällningen och se om Mank ska på också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0