But each night, I bury my love around you..

Idag är det födelsedagsfirande på hög nivå! Far och yngre syster har båda födelsedagar i dessa påsk-tider så det ska firas med middag ute på byn. Jag är sådär lagom taggad.. och lite nervös.

Imorgon bär det av ut på landsbygden, ska följa med Cissi och hennes familj ut till godset och se över ägorna.. Eftersom det har varit så mycket de senaste kvällarna så har vi knappt hunnit prata om allt som man undrar lite över så man blir lite ängslig ändå. Fast jag tror iförsig att det kommer att bli alldeles underbart mysigt också..
Så jag håller på och meckar med iPoden igen, försöker få i ordning lite musik inför utträdet ur civilisationen så med lite tur kan jag kanske styra någon sorts veckans mixtape när jag kommer tillbaka.. för nu var det f-n riktigt länge sen..

Blir ju väldigt sällan att man scrollar igenom det bibliotek man samlat på sig genom åren men nu har jag iallafall börjat. Känns iförsig ganska hopplöst med tanke på all skit, men det är ju inte som man har tålamodet att rensa heller..

Nu måste jag iallafall springa, ska hinna spela fotbollsmatch innan allt det övriga drar igång också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0