I try to hold it all inside..

Pust! Känns som att jag inte har varit hemma på jättelänge nu. Efter en påskvistelse i Nortan och en massa födelsedagsfirande så är jag äntligen på plats hemma i soffan.. och imorgon är det jobb och sen utgång som gäller!

Jag ska köra lite Megastore imorgon, tydligen så är det massa skyltning som ska göras och en massa trådar som ska dras för att ännu en Mega-Rea ska dra igång.. 30% på allt i butiken under hela nästa vecka säger ryktena. Det innebär med största säkerhet att allt som säljs genererar 0 vinst till bolaget, och antagligen en del förlustaffärer.. Vem sa att skivbranschen inte led? I vilket fall ska jag se om det finns något man kan fynda när man ändå jobbar. Visserligen är jag pank men vad ska man ta sig till liksom?

I och med Ipred så har jag faktiskt hållt mig och inte laddat ned någonting, det är helt otroligt. Och mycket tråkigt.
Vad ska jag då skriva om liksom?
Jag tänkte att jag kanske skulle börja tipsa om gamla skivor som folk kanske har missat om jag letar lite på min hårddisk. Men än så länge har jag bara hunnit igenom Mitchell Brothers A Breath of Fresh Attire och Elliott Smiths A Brief History och ingen av dem känns väl särskilt exotisk.. men det kanske är intressant för någon ändå..?
Får se om jag orkar lägga upp någon slags sammanfattning eller liknande under helgen. Det hänger nog ganska mycket på hur bakis jag blir.
-------------
FAAAAAN! Jag har lyckats radera alla bilder från påskhelgen nu. Och kameran cp-ade jag till genom att dunka den i bordet när jag upptäckte detta så nu fungerar inte den heller. Nu orkar jag inte mer ikväll. F-ttgrejer. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0