No one waving for me, just the shoreline receding..

Jag kan inte komma på vilken den 9e skivan var! Grrraaaah! Vad gör man, jag hämtade iallafall ut mina skivor från mega nu. Har man någon slutledningsförmåga alls kan man vid det här laget ha kommit fram till att jag hade nio skivor som låg och väntade. Och det skulle vara rätt! Fast just nu kommer jag ju bara ihåg åtta stycken..

|||
|||

Nu var det ju ännu en sån där gång när jag egentligen inte chansade på något, det var helt enkelt skivor som jag kände att jag borde ha eftersom jag ändå lyssnat en del på artisterna och därför borde stödja dem lite. En god gärning så att säga. Sen är ju det nästan värt att betala för 9 skivor endast för att få Lost Coastlines. Heja!

Jag har såklart även lyckats bli förkyld igen, andra gången den här sommaren och ungefär 3 timmar efter att jag varit och kollat upp min hosta hos husläkaren. 140 kr för att få höra att det är ett virus som med största sannolikhet går över av sig självt. Inte lika värt.
Typiskt också sen vi planerat myshelg (mysigaste!?) med lite Tikka Masala ikväll och sen en eventuell biltur upp till Spillers för sol, bad och allmänt härliga tider. Så nu sitter jag på kontoret och pressar i mig vitaminer och försöker kurera mig så gott det går.

Igår tog jag dessutom silver i Ollie's Slumpmässiga Invitational NHL 09 turnering. Efter att inte ha spelat på ca ett år, en tung förkylning och utan hjälp att hitta rätt knappar så lyckades jag kamma hem vinsten. Fick stryk av Billy två gånger innan jag fattade galoppen, slog regerande mästaren och värden för kvällen med 3-2 (två turmål lyckades han på något sätt få in). Eftersom Billy fick stryk av Olle med 5-1 sen så spelade vi semi. En enkel match och en god revansch, efter 3-1 så var jag i final. Tyvärr försvann jag här någonstans in i feberyran, kunde inte se klart och reflexerna hängde inte riktigt med. Det slutade med att jag förlorade finalen iallafall. På något sätt.

Men nu ska jag iallafall ordna en flyttanmälan här så allt kan bli officiellt..
Sambos. På riktigt. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0