I am old but I need you as much as yesterday..

Jag skickade ut juryn för ett tag sen. Och då har fortfarande inte riktigt kommit tillbaka ännu, är the XX verkligen värda all hajp och skriveri? Jag har lyssnat och lyssnat, och lyssnat lite till men fortfarande inte kommit fram till så mycket. Vissa låtar är sådär så man tror att det ska ta fart lite men de stampar liksom aldrig riktigt ifrån.


Och jag har kommit fram till att mentalt har jag redan lämnat jobbet. Imorgon är en av 3 dagar som jag har något konkret att göra innan jag går på julvila den 16e. Känns bra, men ändå väldigt surt att behöva sitta av tiden mer eller mindre. Jag måste även spara en hel massa pengar eftersom januari nu innefattar en kryssning. Hade ju varit allra roligast om jag fått välja själv vem jag åkte med..

Så ser skeppet ut iallafall, Navigator of the Seas, ganska många ton båt är det.

Jag behöver inspiration. Och jag behöver drömmar.

Kommentarer
Postat av: Cissi

jösses vilken bild. och jösses, 20 dagar sedan uppdatering. har verkligen inget hänt? du kan alltid få ge mig en liten hyllning, för att jag älskar dig så.

2009-12-28 @ 13:52:09
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0