Oooh my words stumble before I start..

Det känns ganska otroligt men jag längtar en hel del till den 17e. Då ska jag börja jobba i skivbutiken över jul, vilket ju känns skönt som omväxling även fast jag vet att det kommer gå 5-6 timmar. Sen kommer jag ha tröttnat på att stå i hög julmusik och dirigera fram rätt julklappar i julstämningen. Men jag tror iallafall att det kommer vara grymt mycket roligare än det jag håller på med just nu.

Finns en risk att jag kommer köpa en massa skivor dock, och det är lite farligt för jag måste verkligen spara så mycket det alls går inför vintern, julklapparna och bonusresan som nu verkar bli av.

Men just nu väntar jag bara på att Cissi ska komma hem så jag får mysa lite!
Under tiden rullar den här hyllningen som jag hörde på P3 häromdagen. Ganska kul faktiskt, och man blir sugen på att trixa lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0