And you just can't measure up no, you don't have a prayer..

Så var det söndag och arbetsveckan drar igång igen. Har iallafall haft en mysig helg (lördag) med mycket inklämt mys och resor fram och tilbaka. Och jag har påbörjat arbetet med ett mixtape på allvar..

Igår var jag ute till tuna och träffade mor och far, för första gången sen nyår tror jag. Det är nästa så man blir lite deprimerad. Med mig hade jag iallafall cirresugen (japp, där kom det), och det var ju fint, plus att jag fick sitta med i bilen och vara med om diverse äventyr i dimma, rondeller och allt vad det var. Kändes faktiskt väldigt säkert ändå, och jag blev glatt överraskad över min väns förmåga!

Efter att ha klämt en halv semla och ett wienerbröd så bar det av tillbaka till Sollet för lite födelsedagsfika med Sara (den firade) och Ellinor, Andrea, Emma BL, Holm, Lovisa och Cissi såklart (de firande).. bullar, muffins och underbara kakor i massor! Efter att ha smörjt kråset blev det lite degande, middagspreparationer och pinsamheter och sen melodifestivalen! Jippi, tänkte väl kanske de flesta. Men jag var nog inte en av dem, även om det var rätt kul ändå. Och Freddie Wadling var lika grym som alltid.



Det är lite synd när extranumret visar sig vara hela programmets behållning men det är väl inte mycket att göra antar jag.

Jag har ju helt glömt påpeka att Everton tog sig vidare i FA-Cupen efter att Dan Gosling gjort mål efter 117 minuters övertid mot Leverpöl.. Glädjen visste i princip inga gränser!
Idag visar jag lägenheter och hejar fram Sollet till vinst mot Örebro.. och längtar kanske lite grann till längre dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0