Äsch, kom igen nu!

Magsjukan håller i sig även idag. Var på på väg till jobbet men blev tvungen att smita hem med magkramper och jobbigheter, så nu har jag ätit spännande kapslar och låtsats att jag var Jim Carroll.


Jag har lyssnat på Deerhoof, M83 och Deerhunter; och Deerhoof är tamejfan det absolut mest överskattade jag hört på år och dagar. Något skramligt och japan-chict som bara känns som att det ska gå hem för att det ska vara annorlunda. Skräp säger jag. M83 var väl ok, saturdays = youth och Before the Dawn Heals Us, men jag är väl inte helt inne på massa ambient electronica så det går väl bort lite grann ändå..

Deerhunter är juryn fortfarande ute på, jag är inte övertygad i vilket fall.


Annars hejar jag på Sverige mot Österrike.
Och Sollet förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0