Blue, because I'd still have sad days..

Jag gillar att Linda Rosing aldrig ger sig. Vilken annan människa som helst skulle förmodligen lagt sig ned och självdött för länge sen, men den där Linda är tuffare än vad hon ser ut. Eller så är hon bara dum. I vilket fall tycker jag synd om henne, och nu ska tydligen resten av Sverige också göra det. För det kan väl egentligen vara den enda anledning till att man ska trycka upp henne i rutan igen för någon slags budget bachelorette-variant.

Annars är det fotboll i nästan varje kanal, idel stormatcher när åttondelsfinalerna i Champions League drar igång. Det tråkiga med såna här lottningar är ju att man kommer få kajk-kvartar sen när hälften av storlagen försvinner.

Sen ska jag väl försöka lappa ihop kvällen så att jag ändå hinner mysa lite. Fast det är ju lite visningar och grejer kvar på arbetsdagen först.

Maskinen släppte ny singel häromdagen också..




Kommentarer
Postat av: C.

"I´dsettleforanyonewho´ddancethenightawaywithme"

2009-02-27 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0