If this is the last dance, then may I..

Pust. Fem dagar med magsjuka nu. Tydligen är det iallafall ett riktigt dragplåster på fejan, folk skriver som aldrig förr.. Jag åkte ut till tuna och tänkte att jag skulle äta gott och kanske träna någon timme när jag ändå kände att jag var lite på bättringsvägar. Det gick ju sådär kan man väl säga, jag sprang runt dubbelvikt mest hela tiden, men det var iallafall kul att röra en boll igen.
Klev av efter en 45-50 min, då sa magen stopp. Och jag fick springa upp i barackerna. Tror inte att jag någonsin kommer kunna se de där rucklena i ögonen igen..

I vilket fall så är det valentins dag imorgon. Jag har fixat bord på Tabbouli, lite synd att vi inte får sitta nere i bombrummen men jag tror det blir bra såhär ändå. Är mest orolig för min mage, så i värsta fall får jag trycka i mig koltabletter som om det inte fanns någon morgondag. Känner mig också lite stressad över praktik och plugg, måste ju skriva tenta på måndag och har väl inte fokuserat så mycket som jag borde. Och jag måste ju sätta den liksom. Vafan.

Och ingen lista har jag heller, men kanske imorgon då, då borde jag ju ladda upp med världens mest smäktande och kärlekskranka lista någonsin.. undrar om jag hinner. Skulle ju bränt en skiva eller något att ge också, det var lite dumt. Att bli magsjuk och så menar jag.

Men här ska vi se iallafall. Mys av det mörkare slaget, som en flashback från min födelsedag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0