I'm falling in love with your favorite song..

Det är på gång en massa nytt svenskt har jag sett nu, som jag totalt missat. Jag är ju ingen Bob Hund fan direkt, men tydligen ska de släppa nytt nu i vår, slutet av mars tror jag det var sagt..
Men annars släpper t ex Fine Arts Showcase (Gustav Kjellvanders band) nytt om några veckor. Melody Club ska tydligen släppa nytt i april och Marit Bergman har släppt en ny singel på sin myspace så vi får väl se vad mer som händer.

Jag hade någon tanke om vad jag skulle hitta på med den här bloggen men jag glömde bort det på vägen hem dessvärre, så jag måste vela ett tag till.

Försökte hitta ett svenskt datum för Loney Dears Dear John, men det var inte det lättaste. I vilket fall så kommer det bli bäst drag den 28e mars när de lirar på Debaser..


Eftersom vi är så förtjusta i hissarna.

Annars är det alltid kul med lite grymma samarbeten:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0