It doesn't always have to end..

Pust! Äntligen fredag säger nog många. Jag som ska göra en sjudagars arbetsvecka för första gången på några veckor säger så mycket mer än så..
Jag slapp iallafall öppna imorgon, plus att det ska bli lite kul att se vad det egentligen är för skivor som ligger och väntar på mig.

Annars är det utgång kvällen till ära för hela slanten! Vi ska ut och käka med jobbet, Och himlen därtill blev värd för första delen av kvällen sen får man väl se hur det går. Ska bli spännande att se hur det ser ut däruppe iallafall, var ju lite på g dit för ett tag sen men det rann som vanligt ut i sanden. Men nu blir det käk och så för hela slanten alltså.

I övriga nyheter så kommer tydligen Fleet Foxes till Arvika-festivalen. Men vad bryr jag mig om det, idag har jag gjort helt klart med boendet i Borlänge för årets upplaga av Peace&Love.. Tror att det kan bli riktigt grymt, förmodligen den allra bästa line-uppen av svenska band som jag sett på en festival, och så trevligaste sällskapet på det med. Hur mycket bättre kan det bli liksom!?


Kollade lite He-Man klipp på jobbet, och kom ganska snabbt fram till att det var ju faktiskt inte bara homo-erotisk småbarnsunderhållning ändå.. pälskalsonger åsido.

Annars försöker jag mest hitta tid till att lägga in lite ny musik i iPoden. Men sen när fanns det tid för så mycket annat än plikten? (Både den äktenskapliga och den arbetsmässiga).

Annars poppar jag lite White Lies och Mando Diao för tillfället. Det är min största behållning på jobbet för tillfället.


Kommentarer
Postat av: C

You are my everything

My head and my heart mind my wing

i could give all again

I'm never sure

of anyything

with you



The jokes the laughs the teardrops too

The games the fun the travels too

Yes I won't do them all with you

All good things now come from you



I hope you feel the way I do

I hope you give yourself up too

I'm damned to feel the way I do

What have I done

to fall so hard

for you



You are my everything

My head and my heart mind my wing

The past the present tomorrow too

I'll spend my final day

with you



I hope you feel the way I do

I hope you give yourself up too

I'm damned to feel the way I do

What have I done

to fall so hard

for you



I hope you feel the way I do

I hope you give yourself up too

I'm damned to feel the way I do

What have I done

to fall so hard

for you

2009-03-01 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0