Veckans Mixtape - Alla Hjärtans Dag!

Jag får helt enkelt uppdatera listan igen så fort jag får ordning på photoshop så jag kan fixa i ordning grafiken lite. Första listan med draghjälp.

01) Loney Dear - I Love You (In with the Arms)
02) Lykke Li - Time Flies
03) Nick Drake - Fly
04) Hello Saferide - Get Sick Soon
05) Kate Nash - The Nicest Thing
06) Tiger Lou - You Can't Say No To Me
07) Kent - Utan Dina Andetag
08) Coldplay - Yellow
09) The National - Wasp Nest
10) Neil Diamond - Girl, You'll Be A Woman Soon
11) U2 - Sweetest Thing
12) The Moldy Peaches - Anyone Else But You
13) Final Fantasy - An Arrow In the Side of Final Fantasy
14) Marit Bergman - Waste More Time
15) Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
16) Säkert - Vi Kommer Att Dö Samtidigt Du och Jag
17) Mando Diao - This Dream Is Over
18) Marit Bergman - Lets Just Fall in Love

Så om ni vill kan ni ju alltid gissa vems låtar som var vems. Borde vara ungefär 50/50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0