Your eyes are broken bottles, and I'm afraid to ask..

Känns som jag har stått i köket hela den här helgen, och självvalt till och med. C blev ju dunderförkyld på fredagskvällen och jag hade ju utlovat en ordentlig middag till lördagen så det var bara att kliva på. Fast först fick jag åka hem och fika lite med mor och far..
Det blev paj och sallad iallafall, förhoppningsvis uppskattat trots förkylningar och magont och allt vad det var. Så idag fick jag ge mig ut till liljeholmen igen för visningar. Och det blev en del, så många att jag blev alldeles sen, hade glömt biljetten till sollets hemmamatch mot katrineholm. Så nu sitter jag här, med mat på spisen igen och känner mig dum.

Får se om det bär av ut till sollet ikväll eller vad. Nu sitter jag mest och funderar på sommarens festivaler, och vad man ska lägga sin tid på när det känns som man inte har så mycket att ta av.

 |  |
Interpol - Accelerator 07 | Jens Lekman - Accelerator 07 | Jamie T - Accelerator 07
 |  |
Sonic Youth - Way Out West 08 | The National - Way Out West 08 | Caesars Palace - Way Out West 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0