All work and no play..



Det är helt sjukt vad långa dagar skapar kaos i en vardag. Jag jobbar 8 till ca 19-20 nu under min praktik, och egentligen borde det ju inte spela någon roll för när jag slutat vid 4-5 och varit ledig så har jag ju ändå bara suttit och väntat på att sockerbiten ska vara klar med allt vad kvällar innebär.
Den stora skillnaden är väl att jag inte hinner laga någon mat, så jag kan ju känna att man inte har så mycket att erbjuda ibland.. och så är jag ju väldigt mycket tröttare förstås.

Jag har iaf börjat lyssna på Animal Collectives nya skiva, Merriweather Post Pavilion, som har fått världens bästa kritik känns det som. Vilket som vanligt innebär att man vill tycka om den, men det är svårt för hajpen har satt såna otroligt höga förväntningar. Så 4 låtar in har jag fortfarande inte hört något som låter jättebra..
Men både Bon Ivers For Emma Forever Ago och Ra Ra Riots The Rhumb Line känns skojigare än vad jag förväntat mig.

I vilket fall så är jag väldigt trött, och håller på med köttfärssås. Och undrar om någon ska höra av sig om hur helgen blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0