I’ll steal your photographs just to know that I was..

Busy dag idag.. Åkte och mös lite med mina favoriter igår kväll så idag blev det en ganska tidig morgon för att få bussarna att klaffa hela vägen till skivbutiken. Hjärtat åkte till Uppsala för att spela J-SM kval, och det verkade ju ha gått ganska bra ändå.. trots nya roller och grejer!

Kroppen var på megastore, men bara till 4, sen drog jag och hälsade på Hulkken och Sabina för att se på avkomman.. om jag får ordning på laddningen av mobilen så kanske jag kan få upp en bild på den skrynklige lille krabaten.. otroligt söt var han iaf, och prutta kunde han!

Nu är jag iaf hemma, ska duscha och städa till mig lite för utgång.. och kolla på Man Utd - Everton förstås. Utd fick förstås straff efter att Carrick snubblade på Artetas ben precis innan halvtid. Vi som inte håller på något av the Big Four undrar förstås varför det var straff när Carragher fick slå krokben på Pienaar i liga-derbyt förra helgen. Premier League har alltid varit ett skämt i de här avseenden så man blir knappt upprörd längre. Kom ihåg Mark Clattenburg.



Men snart kommer iaf Jargo och då blir det fest! Och förhoppningsvis får jag möta upp lite pussar senare. Ska se vad jag kan langa igång för party musik nu så jag kommer i stämningen.. Z-Cars kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0