It's friday night, I'm going nowhere..

Nu sitter jag i pojkrummet precis som i fornstora dagar. Dessvärre utan tillgång till min musik så min topp 20 lista (som det förmodligen blev) kommer tvunget att få vänta tills på söndag kväll..!
Imorgon är det först fotbollsturnering ute i Rimbo, den beryktade Gottröra-cupen, och vi har ju en titel att försvara. Förra året kammade vi hem både första och andraplatsen så förväntningarna är väl ganska höga ändå..
Sen är det stort kalas hemma, min allra bästa mamma har sitt kalas också, och det känns lite dumt att jag ska vara borta halva dagen men jag är så sugen på att spela också..

Får se om jag hinner någon uppdatering imorgon efter gruppspelet, annars blir det söndag söndag.. Jag ska lite halvt ut på äventyr imorgon också så vi får se hur det blir..

Jag har lyssnat väldigt mycket på Bon Iver på sistone, så ni får hålla till godo..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0