Men det är nåt med dig, som att komma hem..

Jag glömde Big Fish igår såklart. Var lite lynchstämning ett tag, och skriken efter blod ljöd över hustaken, men sen kom folket hem från träningen och jag lugnade ner mig lite.. Istället började vi titta på Bröderna Grimm men vi hann nog bara lite längre än halvvägs innan tröttheten tog över.

Idag är det tvätt-dag och då tänkte jag samtidigt att jag kunde ta tag i bloggen igen lite grann. Kanske börja slipa på en ny veckans mixtape och sådär. Och jag har på allvar börjat fundera över tatueringar igen.. Men som vanligt är det obeslutsamheten som regerar.

Jag har också försökt rensa lite på datorn, och lyssna in mig på lite ny musik.
För tillfället är det Santogold som gäller, och Bon Iver och Razorlights nya. Nästa lördag jobbar jag igen och då är det nog dags för lite skiv-beställningar igen, om ekonomin tillåter förstås. Jag har lyssnat in mig lite grann på John ME också, och kan nog känna att bortsett från Love is my drug så låter det väldigt mycket som Motorhomes gjorde, kanske med en släng tidig Tiger Lou, vilket ju på sitt sätt lovar väldigt gott. Jag är nog bara för glad just nu för att riktigt kunna sjunka in i den stämningen som behövs..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0