Rest assured your love is pure..

Bara ett jättekort inlägg, eftersom jag känner mig lite stressad och egentligen borde göra annat antar jag. Sitter fortfarande kvar på jobbet, 2a veckan avklarad av praktiken och fick en liten tillsägelse om att jag tillsammans med resten av kontoret måste rycka upp mig lite..
Så då får man dela ännu mer reklam, vara med på ännu fler visningar och intag och sådär.. Då är det skönt att veta att kvällarna iaf blir mysiga. Som ikväll, det vankas Big Fish premiär ute i förorterna.. iförsig väldigt sent men vad gör man inte.

Jag ger er Pearl Jams Man of the Hour för att den avslutar filmen, och är världens mys.





Nu längtar jag hem väldigt mycket, kontoret känns inte lika kul längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0