You had a glance at me; said I'm the odd one..

Jag sitter och tittar på Solen i ögonen, och känner att det är svårt att inte längta tillbaka till sommar och varmare dagar. Hur gör man när man har så mycket minnen av något gammalt och ändå vill bygga något nytt?
Trodde lite grann att jag var klar med Lasse, eller att det skulle kännas förbi och som en alldeles för stor del av vad som varit, men jag känner mest att jag bara vill se honom live igen. Och då får man väl helt enkelt bita i det sura äpplet..


Nu har jag iallafall fått tag på säsongspremiären av Flight of the Conchords, så ska gotta mig åt det strax. Och på onsdag, tror jag det blir, så släpper Loney Dear sina nya skiva Dear John. Den ska jag ha.


  .

Och nu undrar jag mest när telefonen ska ringa. Jag var inte menad för sånt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0