Do you want to come over and kill some time..

Jag vet att det tar evigheter att uppdatera, och jag vet att jag är långsam. Men det händer ju ganska mycket nu också..! Jag sitter ju fast på kontoret eller i lägenheten mest hela tiden, väggar ska putsas, rum ska dammsugas och svabbas. Och sen dammsugas och svabbas igen! Jag har skruvat isär min monstruösa säng och fått undan den och äntligen känns det som jag börjar få något slags ordning. Dessvärre har någon (läs hantverkarna) med största sannolikhet dragit av en kabel (haha) hemma hos mig och ComHem är långsamma som bara den så jag kommer inte ha något internet hemma på ungefär 2 veckor! Så jag smygbloggar på jobbet. Tur att jag är relativt ensam såhär i högsommaren.
Tråkigt för att knappt något händer.

Men idag så smällde det plötsligt, ska åka på värdering/intag imorgon förmiddag.. alldeles själv! Blev så nervös så jag bara suttit och skakat framför datorn medan jag försökt hitta jämförelseobjekt. Sjukt spännande för mig, otroligt tråkig läsning för er antar jag!

Men jag hittade också äntligen tablatur till This Modern Love, och nu kan det kanske vara så att jag bokar in tatueringstid i augusti när <3 och Sara ska köra. Vet inte riktigt om jag vågar eller vad man ska säga dock. Och det är lite problem för egentligen hade jag ju velat ha hela låten, men tabsen är på 13 sidor.. så om jag inte skaffar ännu längre armar så får jag omöjligt plats! Så det är lite klur på G.

Om jag överlever kanske jag uppdaterar om morgondagen redan imorgon runt lunch.. man vet aldrig!


Jag har ju haft den förut, typ 2 ggr, men hur dålig är den liksom!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

love, jag tror att det kommer bli sjukt bra, det mesta framöver faktiskt. hihi, tänk om vi tattas samma dag! spännande! men dina päron komemr skylla det på mig.. I feel it.

2009-07-15 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0