Never as tender and never as well dressed..

Hah, en dag minsann. Jag har iallafall hunnit få bekräftat att någon mycket riktigt dragit av en kabel (fortfarande haha, kniiip!) och det lär väl kosta en del eftersom en av ComHems drifttekniker var här mellan 8-12 (läs: 8:03) tisdag morgon. Fakturatjafset fortsätter med snickaren eftersom denne tyckte att en seglats till Gotland var viktigare än att slutföra sitt jobb i tid. Fortsättning följer.

Sommaren har ju rullat på, vi har fått lite ordning här i vårt hem. Och det känns fortfarande helt underbart att kunna säga så.. Vårt hem. Känns inte längre som man behöver svabba varje dag, och vi har knåpat ihop listor, eller mestadels Cissi även om jag följer det med spänning och på lördag ska vi försöka ta oss till Barkarby igen för lite nödvändiga inköp samt mycket, mycket (MYCKET) mys. Och på kvällen blir det grill hos Jargo som det ser ut. Det kommer bli . . . L E G E N D A R I S K T. (Visst låter det bättre när Barney säger det?)

Någon gång kanske jag kan komma tillbaka i sving vad gäller mitt musikintresse också, känns som det har fått stå tillbaka en hel del i sommar, särskilt nu då när jag inte ens haft något internet eller ordentligt hem. Men snart så.. Jag borde ju kanske fila på ett Mixtape rent utav.

Annars har jag väl utlovat lite bilder för x antal veckor sen?

|||

Till helgen kanske jag letar upp något kul från P&L att visa upp.. Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0