When nowhere else will let us choose a comfortable start..

Håll hårt i hatten nu! Jens Lekman har drabbats av svininfluensan! Och detta bara dagar efter att Michael Jackson tragiskt gick bort.. Vi får hoppas att det här slutar lyckligare!

Denna helg har gått åt till att styra upp lite i den nyligen ombyggda lägenheten. Vi är inte helt på banan ännu; lite el ska dras om, väggen ska i ordningställas och vi ska måla en massa. Hantverkaren har dock gjort sitt bästa för att försvåra allt och jag har suttit och förbannat deras släkte sen i torsdags.. Jag är lite tjurig över att Cissi fortsätter boka upp en massa mer hon med så att jag ska bli tvungen att försöka göra färdigt en massa själv, men vad ska man göra?

Vi har iallafall klarat av Peace&Love nu, var väldigt bäst, och vädret kunde inte varit bättre.. det enda som egentligen saknades var väl ett par badbyxor.. Eller, egentligen saknade jag ju inte ens dem så mycket. Tänkte att jag skulle få upp lite bilder som sagt, men jag har fortfarande inte riktigt lyckats styra upp det med telefonen, men det är nog möjligt under veckan för då har jag semester.. Gotland baby!
Jag och Cissi sitter och väntar på bussen i detta nu, underbart med en buss som går 03:05 och en färja som är framme till 08:00 imorrn bitti..Men vad gör man inte, det kommer bli bäst!

Igår var jag och min bättre hälft var dessutom på en namngivning, Hulkken gjorde till slut slag i saken och namngav sin 5-6 månader gamla son till Dorian Alexander. Mycket god mat, fint väder igen och mysigt.
Dessutom stukade jag förresten både axel och stolthet under kvällens övningar med släkten. Som specialvald för grenen till ära föll jag både länge och hårt och landade i en kastrull, utan mynt. Jag var den enda som inte lyckades knipa åt tillräckligt för att få med mig ett enda mynt. Men jag ska inte skrämma er med detaljer..
Sen mötte jag upp Cissi med Sannor och Julia för någon öl på Odenplan i sommarhettan, och vid borde bredvid satt ingen annan än Fredde Granberg. Det är ju uppenbarligen celebra kvarter man bor i.
Nu måste jag väcka björnen, annars får hon springa till bussen utan kläder!



Get well Jens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nakenfiiiiiiis, jag kommer nuuuuu! SLUTA OLLA, BÖRJA TROLLA!

2009-07-07 @ 22:46:34
Postat av: Anonym

http://marrebarre.blogg.se/images/2009/getinmybed_45053182.jpg

2009-07-14 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0