If I don't live today, then I might be here tomorrow..

Det känns som att bara för att man för en gångs skull kan bestämma lite som man vill över hur man ska arbeta så har man ingen att riktigt spendera sin lediga tid med. Kunde gå från jobbet vid 3 idag, dröjde ändå till 18 någon gång innan jag var redo att ta mig till Sollet för att hämta kläder hos Love. Och sen någon halvtimme innan jag kunde komma in och kika i min byggarbetsplats till lägenhet bara för att få reda på att det går mycket långsammare i arbetet då både tak och golv buktar så reglar och allt var tvunget att anpassas.. och jag är lite orolig för vardagsrummet ser jättelitet ut och vi ska på något sätt få plats med vad vi tänkt oss.. Vill bara få det bra och kunna flytta in nu!
Sitter uppe och väntar på ett mess eller samtal som aldrig kommer, kliar i fingrar och ögon av olika anledningar.. och det är minst 30-35 grader i pojkrummet där jag sitter i exil.. precis som på vandrarhemmet antar jag. Tur att man blivit festival-härdad med andra ord!

Imorgon är det iallafall beachvolley med lite folk i Hägernäs, det kan nog bli kul.. men det brukar sluta med att man bara står o lattjar fotboll till slut ändå.. Fast det är ju lika kul det nästan..

Och som sista bloggare i världen (kanske) måste jag rapportera att Michael Jackson är död. Och ibland alla rubriker och konstiga spekulationer om gömda pengar och giriga släktingar kommer jag alltid att minnas att Black & White singeln på LP är den första skiva jag någonsin fick.
Säga vad man vill om privatliv och egenheter men Michael Jackson kommer alltid att vara en av vår tids största och främsta entertainers.

Mando Diaos hyllning till Michael Jackson på P&L, och följande intervju.


Från MTV tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0