The parks lay empty like my unmade bed..

Pust! Penguins tog iallafall hem Stanley Cup! Var ungefär 10 år sen jag på allvar följde NHL och samlade hockeybilder (ok, det kan ha varit typ 13-14 också..) men det är ju iallafall kul att ens barndoms favoriter nu lyckats. Kan man ju släppa det lite grann..

Jag har iallafall haft en hektiskt vecka på jobbet, chefen drog på tv-inspelning så jag har farit täby runt på visningar och ringt i budgivningar och meckat fram och tillbaka. Kul, men väldigt påfrestande. På onsdagen åkte jag direkt från en visning ut till Rådmansö för att spela fotboll, tryckte ner slipsen med värmebyxor så nu lär anti-cimex få kallas in. Jag har betalat in pengarna för vandrarhemmet till Peace&Love, så nu börjar det dra ihop sig på allvar!

Har haft mysdag med Cissi fredag och lördag, varit med och valt ut en ny fin mobil så jag blev lite avundsjuk och sugen själv.. får se hur bra min känns när jag får tillbaka den från service.
Värdelöst att jag inte hinner lyssna något på musik, försöker hinna med P3 på morgnar och under bilturer men känns inte som det är så mycket nytt som händer där heller..
The Gossips nya har jag grymma förväntningar på, den släpps nu i slutet av juni (24e för att vara exakt), hade jag vetat det så hade jag ju väntat med att lösa in mitt presentkort men vad gör man.


Jag såg iallafall Slumdog Millionaire igår kväll också med Cissi, och Sara halvt, och den var väl bra, men lite svårt att få något grepp om utan text. Vi satt och pratade i munnen och störde oss på varann för att vi turades om att omöjliggöra att man följde med..

Kommentarer
Postat av: C.

"Jag vaknar vänd mot honom,

så att hans ansikte är det första jag ser

och mina knän uppdragna mellan våra magar.

Jag vaknar som jag somnar.

med ett leende och lungorna sprängfyllda av värkande lycka."

2009-06-15 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0