Pretends to sleep as he looks her over..

Ännu en dag, ännu en väntan ouppfylld. Fortfarande inget svar från nämnden om min registrering, visserligen har det inte ens gått en och en halv vecka men man blir ju otålig när man bara får springa ärenden och skriva annonser åt andra.
Samtidigt verkar det vara ett väldans sjå att få hit någon hantverkare, den enda som verkar ivrig är elektrikern och han kan ju inte gärna börja innan man vet var väggen hamnar och faller.

Jag har mer och mer börjat fundera på Where the Action Is, det är nästan så att jag känner att det är värt de 750 kr det kostar.. eller 1260 om man ska ha en 2-dagars. Men jag är inte helt säker på att jag sitter på de pengarna just för tillfället heller. Jag blir smått trött på att jag aldrig har tid att bara vara hemma också nuförtiden. Tror att jag snittar ungefär en dag i veckan max och det beror ju inte bara på jobbet och kärleken. Jag vill bara få allting klart nu så man kan börja fokusera på det man verkligen vill göra.

Och jag vet att jag är sen men tydligen så har Winnerbäck lovat en ny skiva till hösten och då undrar jag om det är därifrån singeln som spelas på P3 kommer ifrån..? Vill ju inte vara så, men jag tror att den kommer sopa banan med Kents ny som även den är på väg till hösten. Kom fram till nu att jag fortfarande inte hört något nytt (under solen) om varken the Strokes nya som skulle dyka upp under våren eller Final Fantasys nya full-längdare. Det här är en vår av brutna löften uppenbarligen, tur att det finns annat att sysselsätta sig med.

Jag ska bland annat få gå på mitt första namngivningskalas!

Men rykten säger iallafall att Arctic Monkeys nya skiva ska släppas under sommaren. 26 augusti kan bli en bra dag.
Något som inte var särskilt bra var Halebops spotify reklam... och ändå överträffar den allt som jag hört av Lorentz och M.Sakarias. Och Svenne Banan får avsluta hatlistan för denna dag. Sommarplåga min bakdel, jag har inte orkat lyssna igenom hela låten en enda gången. Något som jag väntar på med något slags avvaktande rädsla och fasa är blink182s nya skiva som kommer släppas under året. Hoppas man kan få ha kvar sina minnen utan att skämmas, haha.

Men ett kärt återseende blir det iallafall. Pearl Jam släpper nytt under 09 också, och låten "Get some" premiärspelades på Conan för några dagar sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0