And from the wreck I emerge..

Idag har jag inte så mycket kul att säga. Började dagen med att krypa ur den tomma sängen för att ta mig ut till Haninge och betongmisären. Hämtade ut min kompletteringsuppgift från Snorald, och fick reda på att jag tydligen ska skriva 20 sidor totalt om all skit som jag missat.. tydligen var det ganska mycket mer än vad jag trodde.
Så nu växer sig mitt hat och min irritation lite starkare ändå.

Men! Eller män om man så vill, nu har jag ju lite kul att berätta också.. kanske inte kul för mig, men kul för min omgivning som är intresserade av Anders Wendin och Moneybrother.



Jag har fortfarande inte riktigt förstått om det är ett skämt men Moneybrother har tillsammans med Maximiliam Lundin tagit fram en giftfri tomatsås. Eller så var det tomater odlade under giftfria förhållanden.
Tydligen ska de iallafall släppa nytt album den 15e april också, Real Control, blir spännande att höra hur det blir med tanke på hur otroligt tråkig jag tyckte Mount Pleasure var.

I helgen ska det iallafall till att bli lite mys, först lite fika och så med snibben och sen middag med grabbarna och antagligen lite vin. Och sen mer mys, och sen visningar och på söndag eftermiddag jättederby! Sollentuna - Elverket i första kvartsfinalen i damernas elitserie. Jag tror att det kommer bli bra, fast att jag oroar mig lite för ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0