Have I told you about the titans in my dreams..

Nu har det väl kanske gått lite för länge igen. Men jag är iallafall klar med min praktik nu! På fredag ska jag lämna in (vad som förhopppningsvis kommer vara) min sista uppgift på KTH, sen återstår lite pappersarbete med att fixa in betygen, försäkringspapper och sånt innan jag kan få min reg från FMN.. och sen var det inte mer med det!

Den här helgen har även det gått i mysets tecken. Skulle egentligen ha rekat ett kaffe med Karre igår också men efter att vi båda försov oss på varsitt håll så fick jag ännu mer tid på tu man hand med Cissi. Vilket ju aldrig är fel.
Vi var förbi Mega Sergel på lördag eftermiddag (vi försov oss länge!) för att titta på deras utförsäljning. 30% på hela sortimentet och 50% på utvalda varor. Så det blev lite skivor trots att jag egentligen har ungefär lika mycket pengar som jag har tattueringar. Tur att jag ibland kan luta mig mot min kapitalstarka sidekick!

  
 
5 skivor blev det alltså. Inte så jättemycket nytt egentligen, Whispertown 2000 var väl det enda bandet som jag egentligen inte lyssnat på. Little Joy hade jag bara hört några låtar med, men eftersom det är både Los Hermanos och Strokes vibbar så känns det inte som någon chansning alls.

Annars skulle jag mest säga att Vampire Weekend släppt en ny singel tydligen, så förhoppningsvis är det nytt album på gång inom någon/några månader. White Sky heter låten iallafall:


Nu måste jag skynda mig, och förbereda bengaler, huligantutor och allt vad det är.. derbyt fortsätter och jag ska spana efter en svart kjol!
4 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0