I'dsettleforanyonewho'd dancethenightawaywithme.

Jag överlevde fredagen med, efter diverse strapatser och äventyr. Även om det inte hände så mycket kul, blev jag och Pajje som körde på till slutet och sen körde jag den sedvanliga promenaden hem..
På lördagen var det ju skivbutiken som gällde, och jag fick hämta ut en knippe skivor:





Dessvärre var jag ju tvungen att lämna ifrån mig Give Me Fire, så nu funderar jag på om jag borde köpa den ändå.. Eller hoppas att den på något magiskt vis hamnar i skivhyllan ändå.
I övrigt var det alltså Bon Ivers Blood Bank, Aaron och Bryce Dessner-producerade samlingen Dark Was the Night, Loney Dears Dear John, Mando Diaos Hurricane Bar, Morriseys Vauxhall and I och Magic Numbers självbetitlade album som jag upptäckte att jag aldrig köpt.

Helgen var relativ bra sen med, Cissi kom hem väldigt mycket tidigare än vad jag hade väntat mig så vi hann träffas lite innan visningarna vilket ju var helt fantastiskt bra, och sen åt vi hemmagjorda hamburgare på det.. Plus att jag fick hjälp med tvättlinorna! Bäst!

Emil Jensen och Billie the Vision har tydligen släppt en EP tillsammans, med Jensens Allt Jag Gillar Upphör och Billie the Visions You'd Better Watch Out, 'Cause I Like You, dessvärre hittar jag ingen länk till Billie the Vision..

Ted Leo kör cover på Dancing in the Dark, heja!




Kommentarer
Postat av: C.

för det första; I would dance the night away with you.

för det andra; du köpte inte hurricane bar, du köpte bring 'em in (vilket du visar tydligt på skivomslagen ovan)

för det tredje; jag älskar dig.

2009-03-06 @ 23:58:11
Postat av: PR

Det kan ju inte bli rätt varje gång!



När du inte är här.

2009-03-11 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0