She cut your hair, and from your lips she drew the hallelujah..

Här sitter jag ensam och tittar på Så ska det låta och nu Let's Dance, världen är ur led..

I onsdags var jag iallafall och såg Watchmen med Hulkken, blev ganska imponerad över att Zack Snyder ännu en gång får filmen att se så pass bra ut (tidigare 300) med tanke på att det är en filmatisering av en så kallad grafisk novell. Men precis som med 300 så blir det ju lite träigt, och den fångar ju inte riktigt stämningen i novellen ändå, vilket antagligen är rätt förståeligt. Däremot var det ju med en väldigt omdiskuterad sex scen mellan Malin Åkerman och Patrick Wilson till tonerna av Leonard Cohen's Hallelujah som skapade en lite halv-kymig stämning.

Jag skulle länkat till ett tysk-dubbat klipp av scenen om den inte hade legat på någon slags mjukporr-sida vilket gör att jag drar mig lite för att skicka dit folk. Frågan är om jag någonsin kommer kunna se låten i ögonen igen..

Imorgon är det iallafall Upplands-cupen som ska spelas i Enköping, och sen ska vi fira Årets Libero med middag och ytterliggare lite senare på kvällen, ungefär samtidigt som Portugal tar emot Sverige, ska jag och Sötaste tummen:

gå och se på Emil med sina Dears.

Någon annan som tycker att inledningen till Airport surroundings gör att man tänker på Warren J's gamla Regulate?
Intressant är också att ex-Motorhome fronten Mattias Edlunds album under artistnamnet John ME kommer heta "I am John", vad handlar det om?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0