Got a heart full of plans but nowhere to run..

Just nu är allt ganska skit känns det som. Men vad gör man inte, det kanske kommer nya möjligheter och ett större liv ur allt.. Det är många tankar och planer som snurrar i huvudet just nu så jag är mest glad att jag har någon att dela dem med.. Hade jag varit en tv-serie så hade cliffhangern placerats i söndags, garanterat.

Loney Dear var iallafall väldigt bra även om han gick på väldigt sent eftersom det var operation nedsläckning i form av Earth Hour. Det blev ju att han körde väldigt mycket från nya skivan, kanske bara 2-3 låtar från tidigare album vilket var lite synd, men det var ju fortfarande så att man stod och mös mest hela tiden.

 Det dracks öl & cider! - Vi spejade på håll! - Vi smög närmre!

Det dansades i neon! - Och sjöngs vackert!

Vi fick sällskap av Emily och Sebbe efter ett tag, det blev aldrig av att glida fram och surra skit med Marching Band. Men de var iallafall bra, så jag kanske spanar in deras MySpace för att se lite när en eventuell skiva släpps. Sebbe&Emily försvann rätt snabbt efter Loney gick av så vi dansade runt lite, stod och spanade in de roligare dansarna innan vi till slut drog oss hemåt.

Förutom allt övrigt drama på söndagen så fick jag följa med och äta tacos med svärföräldrarna och för första gången avnjuta Wipeout vilket var riktigt trevligt. Inte minst efter en rödvinsdusch..

Jag ska uppdatera snart när min youtube har uppdaterat färdigt. OCH NU SÅ VAR DET UPPDATERAT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUUUUUUSSSS!

2009-04-01 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0