You know I'm a dancing machine..

Idag har varit en spännande dag på jobbet! Lite lappning, och sen ännu en extravisning utan livboj.. Känns som jag börjar bli en riktig hejare på det här nu.

Eftersom jag har varit lite inne på Ra Ra Riot på sistone så tänkte jag att jag skulle dela med mig av detta, hela set-listan för Noise Pop '09. Jag är lite sugen på the Rhumb Line, och eftersom jag jobbar på lördag igen så finns det ju en överhängande risk att jag skickar efter lite mer grejer som jag suktat efter.. Har länge tänkt knåpa ihop en ordentlig lista att pricka av ifrån och det börjar väl bli dags..!



Ikväll ska jag dessutom gå och se Män som hatar kvinnor med ett helt uppbåd och det ska bli spännande efter den hausse som jag ändå fått utstå på kontoret. Jag är ju ingen direkt fan av svensk film, och thrillers särskilt brukar ju inte vara något vidare bra, men det lilla jag hört och sett har ju ändå bådat gott. Den som lever får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0