You’re with some divided man, just be careful you don't fall apart..

Känns som tiden springer iväg med en. Fick tillbaka tenta-resultatet iallafall, vilket innebar en kompletteringsuppgift ganska precis som jag väntat mig. Så på fredag ska jag ut till Handen och leka.
Annars kretsar allt kring tummar, och de söndertrasade ledband som döljs i dessa emellanåt. Jag är bara orolig. Inget illa ment, och inget jag vill stoppa dig ifrån.

Tänkte försöka lyssna igenom Olle Ljungströms nya, 7, och kanske lite Yeah Yeah Yeahs It's Blitz. Och kanske lite Weezer om jag kan klämma in det. Känns som att det blir en lugn kväll i soffan eftersom ingen verkar så sugen på något alls, kanske kolla fotbollen om man orkar. Det och spy lite galla över Viasat och deras förbannade monopol.. Värdelöst värdelöst värdelöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0