I just need your star for a day..

Jag är säker på att någonstans i världen så finns det en blogg, gömd under mossa och sedan länge vissnade löv, en blogg som uppdateras mer sällan än min. Och barnen i Afrika, de är utsvultna inte bara på mat utan nu även på nytt bloggmaterial. Tänk på dem innan ni klagar.

Massor av tid har iallafall passerat, inte obemärkt men nästan. En 6-månaders dag har firats, rutiner på det nya arbetet har äntligen börjat sätta sig och resor från och till Sollentuna lider möjligtvis mot sitt slut. Dessvärre har mitt musikintresse blivit alldeles sjukt lidande då jag knappt hinner vara hemma alls nuförtiden. Och på jobbet är det bara korrekturläsning och annonsförfattande som gäller för hela slanten.

Men idag är dagen!
Folk pratar om Champions League-finaler, nya ipred konstigheter och ett lyckligt återförenande med Mammas Nya Kille. Och ovanpå det ett blogg-inlägg. Toppfräscht som vi säger i branschen.

I vilket fall så är vi lite närmre sommaren, jag har gjort klart med en veckas semester än så länge, Gotland v28.. det lutar åt soliga dagar och mys i massor! Sen är det ju självklart Peace&Love snart också. På tal om vilket, jag har 7-8 skivor som ligger och väntar på Megastore, ibland dem 3 st Laakso skivor som kanske borde lyssnas igenom.

Men nu är det fotboll och lite kill-snack på Chaplin's av alla ställen. Exotisch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0