I loved the words you wrote to me..

Jag kände mig tvungen att ge Animal Collectives Merriweather Post Pavillion en ny chans efter att Klubban reagerat med sån klentrogenhet när jag berättade vad jag tyckte om den. Och gissa om jag får äta upp mina ord, pumpar den på högtryck på jobbet nu och på något konstigt sätt så fungerar den bra som uppladdning för fest.
Antar att den inte gör sig lika bra när man sitter ensam framför datorn hemma bara.

Jag är fortfarande bara 5 låtar in men står och dansar lite för mig själv i butiken och nu mot slutet av Daily Routine så är det väl första gången man sjunker ned i tempo lite. Tror att Also Frightened är min favorit än så länge.

Igår såg jag Wolverine: Origins med min syster. Helt ok film, väldigt mycket action och snabbt tempo, den verkade ganska trogen original handlingen vilket ju alltid är ett plus. Efter det blev det några birror på bruket med chiefen och ikväll ska det vara någon slags tillställning med min gamla grundskoleklass.. eller, typ 4 personer från den.
Och imorgon är det fotbollsmatch så det blir nog väldigt lugnt iallafall.

Någon gång lovar jag att jag ska hitta tillbaka till musiken igen.. och kanske ett mixtape.
För tillfället blir det Billy Bragg med A New England, det var inte mycket som stämde i låten, men mitt hjärta tillhör London för tillfället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0