Och jag ska skydda dig med kroppen min..

Helg!
Skönt att veta att man bara ska jobba ännu mer. Och att man inte hinner hitta kärleken för alla fester och allt vad det är. Idag spikade vi iallafall Gotland v28, vilket ju känns otroligt skönt när jag bara går runt och känner att tiden går och jag med den. Igår spelade jag fotbollsmatch i regnet, och det gick faktiskt ganska bra. Jag kanske måste fortsätta vara lite mer fokuserad på vad jag gör. Men jag är mörbultad. Lårkaka, blånaglar och dobbmärken över vad och smalben..

För att pigga upp mig själv lite försöker jag lyssnar på mer Slagsmålsklubben, och lite annat spännande insprängt mitt ibland allt. Vi kör hela synth-rullen med Familjen, lite Detektivbyrån och annat smått och gott. Tagg för Peace&Love, SMK kommer bli grymt live!



Vi dansar!
Och vilken fredagkväll är komplett utan tröstätande?! Lossepladsen är inte bra för tänderna, men för själen.
Men jag lovar att spara lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0