I could just taste it, taste it..

Hm, man trodde att man var lite på gång..
Ännu en helg har förflutit och vi är ännu lite närmre sommar och sol och allt vad det är! Valborg spenderades i Sollentuna med grill, vin och en fortsatt asketisk inställning till den plåga som är Singstar. Men gissa om Cissi dominerade.. jag blev både stolt och lite rörd sådär..

På fredagen var det premiär för mitt ny-införskaffade Guitar Hero kit! Vi började förstås med god mat, kycklingsallad och Saras hembakade bröd och sen var det chokladmousse och ostbricka med päron och vindruvor. Inget framträdande är komplett utan en stadig middag.
Kvällen till ära fanns inplockad vad som såg ut att vara den främsta line-uppen den här sidan om festivalsommaren, med storheter som CC Top, Sheena, Ellie och Peteloaf rullades den ena dängan efter den andra fram i form av trumvirvlar och tårframkallande gitarr-licks såväl som smäktande skönsång.

På lördag var det hamburgsgrillning över takåsarna i Sollentuna följt av en förstklassig filmkväll i form av ett Jurassic Park-rally. Jag fick självklart instruera filmentusiasterna i det rätta tempot av intag utav mat och snacks för att tidigt komma in i andra andningen och slippa eventuellt grus i ögonen.

Jag jobbade även under dessa dagar förstås, och fick tillfälle att införskaffa ytterliggare godbitar ur Megastores ypperligga sortiment.
  

Om ni undrar över alla superlativ som formligen väller fram ur mig för tillfället så beror det på att jag precis varit på arbetsintervju och är överraskat glad över resultatet..

I övriga nyheter så ligger jag inte jättebra till just nu efter Aftonbladets reportage serie om kvinnor som dödats av sina män. Vaknade igår natt av att jag bitit tag (bitit, inte nafsat) i Cissis axel eftersom jag drömde att någon tryckte fast mig och skulle tatuera mig. Jag undrar om jag äter för dåligt.

PS! Ska försöka få fram ett nytt mixtape den här veckan, mitt hjärta flyr till London med sina sambos efter mitt Twilight-framkallade nattliga angrepp så tid borde ju finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0