Don't want you to ignore me, when it pleases you..

Nu vill jag ha riktig sommar och ledighet. Medan vissa får åka till London och shoppa och mysa får andra vara hemma och jobba och fundera.
Som vanligt så känns det som att tiden aldrig räcker till det man vill. Jag har börjat på nytt jobb lite så smått, men även en del på Megastore när jag hunnit. Jag inväntar en mängd papper som sen ska skickas innan jag kan börja jobba på allvar. Och jag borde ju vara glad och taggad men det är så mycket som rullar nu så det är svårt att bara vara glad.

Jag hoppas på en sommar utöver det vanliga, och förutsättningarna finns alla där. Och om 7 dagar så har ett halvår gått. Så länge men ändå så kort på något sätt.

Jag har iallafall lyssnat på Eminems nya skiva idag. Han kunde nog lika gärna låtit bli att släppt något. Allt är en upprepning av tidigare skivor och det låter i stort sett som om han fastnat i sin karikatyrröst hela tiden..
I övrigt så har jag nog inte hunnit lyssna på så mycket musik alls.. Försöker fortfarande vänja mig vid spotify men det går sakta framåt, det känns fortfarande som att det är en väldig massa musik som inte går att hitta där heller.

Välkommen The Joy Formidable, för jag behöver pigga upp mig själv lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0