I wanna be beside her, she wanna be admired..

Kort arbetsdag idag, kalla det smitning om ni vill men jag tänker inte skämmas! Hade glömt att titta i min kalender under helgen så det var ju med inte så liten besvikelse som jag upptäckte att hela den här veckan är förgylld med lite extra kvällsaktiviteter inplanerade av mitt arbete. Detta gör även att jag missar v-boll derbyt på onsdag där jag hade hoppats få heja som aldrig förr..

I söndags jobbade jag ju i skivbutiken så då passade jag på att lösa ut de få av mina skivor som hade dykt upp. Julian Casablancas Phrazes For the Young och Jamie Ts Kings and Queens.
 |
Nu, medan jag ska laga mat, så tittar jag på Star Trek. Än så länge inget utöver vad jag hade väntat mig, det är väl helt ok underhållning och action i och med att de uppdaterat med dagens effekter men i övrigt är det fortfarande inget speciellt. Jag väntar fortfarande på att kunna köra på med ett ordentligt 6-films Star Wars rally.. det är grejer det!
Haha, spännande "Always a bigger fish..." sekvens nu. Men nu är det faktiskt mat-dags.

Jag ställer det här på hold så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0