He's got two left feet and he bites my moves..

Tråååk. Jag håller på och indexerar min skivsamling och det går jättelångsamt för jag har råkat ut för ett monumentalt Morton's fork-problem. Jag orkar inte gå fram och tillbaka till hyllorna och jag orkar inte flytta datorn närmre för att slippa gå. Morton's fork-problem frågar ni, menar jag inte Catch-22. Nej, istället för att sortera skivor de senaste minuterna så har jag läst på om catch 22 och Morton's fork, och det här rör sig definitivt om det senare. Det är inte vidare relevant för inlägget och antagligen inte särskilt intressant läsning för er men jag har fastnat och vet inte om jag ska ta tag i cd-samlingen eller försöka göra i ordning någon ny spellista. Vilket leder oss till Buridan's ass-problemet. Wikipedia är bra för många saker, och alldeles särskilt för att fördriva tid. Men glöm för guds skull inte källkritiken.

Imorgon har jag tänkt vara hemma från jobbet så mycket det alls går, dessvärre är jag tvungen att vara där senast 16 eftersom jag lovat att ordna med ett kontrakt. Men sen bär det av hemåt igen, och jag funderar på att vara hemma torsdag och fredag också bortsett från en kortare utflykt till Näsby park. Jag åberopar sjukdom och hänvisar till min sambo som känt sig hängig och visat tydliga symptom på höstförkylning i flera dagar nu!

Hur ställer vi oss till Stereophonics förresten? Jag hade en jättekort period när jag lyssnade väldigt mycket på dem men sen föll de lite grann i glömska..



Det blev ett lite Clown-tema för att glädja alla och liva upp lite i novembermörkret. Men jag rekommenderar ingen att göra en egen clown sökning på youtube, känns som 95% av alla videos har att göra med Pennywise och It att göra och vill ni kunna sova inatt så låter ni bli.

Titta istället på detta!

Vilket leder oss till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0