You can lie to yourself, but don't lie to me..

Jag kan nog ha världens tråkigaste jobb.. jag har lovat att försöka stå ut i iallafall ett år vilket innebär april som tidigast men i nuläget känns det oerhört långt bort och jag vet inte riktigt hur eller vad jag ska göra för att det inte ska gå ut över allt annat. Jag blir så oerhört beroende av att allt annat ska fungera bra och bära upp mina dagar. Jag vet vem jag vill göra allt med, men jag vet inte vad jag vill göra. Det låter som en Bob Hund-titel. Det borde vara en Bob Hund-titel. Men det är sanning.

Så jag letar i musiken, i film & på tv och lite grann på nätet för att hitta något som ger mig lite glädje. Hittills ikväll har jag hunnit med en del youtube, south park, LA Ink, Little Man med Wayans bröderna (jag klarade kanske 5 min innan jag skäms för mycket och stör mig på världens fulaste bebis) och nu har jag äntligen hittat hem. Cirkeln är sluten osv osv. VH1 kör Best of Charts 1990. B-52s med Love Shack precis, nu rullar Madonna och Vogue och hade det inte varit för att jag avskyr Madonna över allt annat så hade jag nog kunnat fördriva en stund här.

Istället får det bli Spotify. Jag funderar mer och mer på att skaffa ett Premium-konto nu, jag tycker absolut att det är värt det bara för att stödja artisterna och egentligen är det bara min inte allt för roliga ekonomiska situation som sätter stopp. Och eftersom jag nu lagom till julen har lovat att hoppa in lite i skivbutiken och kränga film och musik så lär det bli ett par hundralappar som går åt där med.. ofrivilligt förstås!
Jag är väldigt sugen på [ingenting]s Tomhet, idel tomhet, inte minst eftersom en av butikschefernas fruar tyckte jag var så lik honom (Christopher Sander, men det är jag inte). Jag tycker nog Christopher är mer lik Chris
Martin.

Nu var ju kanske inte det där de mest lika bilderna men ni får väl helt enkelt google-söka era egna bilder och inte vara så lata och förvänta att ni ska få allting serverat.
I vilket fall så skulle jag ju säga att jag gillar Tomhet, idel tomhet även om jag tröttnade ganska fort på Halleluja. Då är jag i dagsläget mycket mer inne på Ge tillbaka det.

Klockan är snart halv 11 och det är dags nu.


Kommentarer
Postat av: C

looove, på den första bilden var det faktiskt likt dig. fast bilden var lite tjockare... :P

2009-11-10 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0