God only knows what I'd be without you..

Bläää! Just nu är jag mäkta irriterad och hatar i stort sett allt! Hata dator som helt plötsligt bestämt sig för att inte känna igen batteriet den föddes med vilket leder till att om inte strömkabeln är i så stänger den av sig direkt, jag hatar min chef just nu för att han har ledaregenskaper som en konflikträdd treåring, jag hatar blogghjälpare för att de inte automatiskt sparar varje ord jag skriver i någon slags back-up och världen som tvingar mig att genomlida allt detta gång efter annan.

Men jag älskar mitt "nya" pannkaksjärn som jag fick i födelsedagspresent.
 |
'Yes, we canpakes!"

(Tills vi hittat en skål till rätt pris och i rätt storlek)


Och jag älskar min underbara sambo som strax kommer hem!
För att imorgon så har det redan gått ett år, och det borde firas större än ett nyår men vi kanske får nöja oss med Killing-gänget på Dramaten. Och mys ikväll.

Ääää. Llll. Ssss. K'. Aaaa. Rrrr. För att vi har ätit mycket Ekströms på sistone!

Kommentarer
Postat av: Cissi

samboooooon ääääälskar diiiig!

2009-11-20 @ 23:56:01
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0